زمین و ماه

عمومی

زمین و ماه

عمومی

دانلود فیلم Fight Club

 

Fight Club

 

 

 

 

Film Name : FIGHT CLUB (1999)

Director : David Fincher

Actors: Edward Norton, Brad Pitt, Helena Bonham Carter, Meat Loaf, Zach Grenier

Date:  October 1999

 

Download Link

 

نمایشگاه الکترونیک 2009

نمایشگاه الکترونیک 2009



 

عکس ها در حال لود شدن میباشند...  شکیبا باشید!
در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را بزنید.

 

محصولات بیش از 2700 شرکت در چهل و سومین نمایشگاه بین المللی محصولات تجاری الکترونیک (CES) که بطور سالانه در لاس وگاس برگزار می شود، به نمایش درآمد.

این نمایشگاه که از بزرگترین نمایشگاه های مربوط به تجارت محصولات الکترونیک در جهان محسوب می شود، در سال 2009 در شرایطی برگزار شد که رکورد مالی جهانی بر همه صنایع سایه انداخته است، اما برگزار کنندگان آن انتظار داشتند که شمار شرکت کنندگان به 130 هزار نفر برسد.
 


تام هنکس، هنرپیشه سرشناس هالیوود در کنار سر هاوارد استرینگر مدیرعامل شرکت سونی عینکی را به نمایش گذاشت که علاوه بر دیدن محیط می توان بر روی آن تصویر دیگری مانند یک فیلم سینمایی را نیز تماشا کرد.




شرکت SimCraft شبیه ساز اتومبیل های مسابقه (مدل Apex SC320) را به نمایش درآورد که 44 هزاردلار قیمت دارد و شیب، چرخش و حرکات عرضی را به بازی‌کن منتقل می کند.




بازی MindFlex از شرکت Mattel با حسگرهایی اطراف پیشانی و شقیقه به بازی‌کن امکان می دهد توپی سبک را سوار بر فشار بادی ممتد با تمرکز از موانع مختلف مسیر بازی عبور دهد.




سونی با افتخار مدل VG-P500 را عرضه کرد که با 600 گرم وزن سبک ترین کامپیوتری است که کلیه قابلیتهای کامپیوترهای متعارف را دارد. این دستگاه که با قیمت 900 دلار به فروش می رسد، از صفحه نمایش 8 اینچی، دو گیگابایت حافظه، ویندوز ویستا، و قابلیت اتصال به شبکه های بی سیم و 3G برخوردار است.




پولاروید با نمایش مدل PoGo خاطرات محصولات دهه 70 میلادی این شرکت را زنده کرد. این دوربین عکاسی دیجیتال به یک چاپگر داخلی مجهز است.




قلم هوشمند Pulse از شرکت LiveScribe نه تنها نوشته های کاربر (بر روی یک صفحه ویژه) را می خواند بلکه کلیه صداهای محیط را نیز ضبط می کند و اجازه می دهد متن و صدای ضبط شده را به کامپیوتر منتقل کرد.




شرکت Psyko گوشی تازه خود را عرضه کرد که سیستم صوتی خانگی 5.1 بلندگو را در این گوشی ارائه می کند.




شرکت OQO مدل +2 را به نمایش درآورد که با وزن حدود 450 گرم اولین کامپیوتر جهان است که برای نمایش از نسل جدید صفحه نمایش کم مصرف تر OLED استفاده می کند.




در کنار تلویزیون های 65 اینچی، Myvu Crystal توجه بینندگان را به خود جلب کرد. این عینک با استفاده از دو صفحه نمایش LED امکان پخش تصاویر از منابع مختلف مانند پخش کننده های DVD و آی پاد را فراهم می کند.




توسط عینک غواصی Liquid Image می توان تصاویر دیجیتال با کیفیت بالا و فیلم با کیفیت HD ضبط کرد و بر روی حافظه ای 32 گیگابایتی ذخیره نمود.




تلویزیون های OLED با قطر بسیار کم از جاذبه های نمایشگاه امسال بودند.




موتورولا اولین صفحه نمایش دایروی در تلفن های موبایل را در مدل Aura به نمایش گذاشت که از لنزی کریستالی بهره می گیرد.




شرکت Novo اولین وب کم با توانایی ضبط تصاویر سه بعدی را عرضه کرد.




دو شرکت فن آوری جدیدی را به نمایش گذاشتند که توسط آن امکان شارژ کردن باتری دستگاه های مختلف بطور بی سیم و تنها با قرار دادن این ادوات بر روی صفحه ای مخصوص و با کمک القاء مغناطیسی فراهم می شد.

خوش آمد گویی

جدید ترین فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی با لینک های مستقیم و قدرتمند...

 کمیاب ترین عکس ها و پستر ها از هنرمندان و بازیگران معروف سینمای ایران، هالیوود، بالیوود...

 عــکــسهای داغ روز ، خنده دار - عجیب - ترسناک - خوشگل - خفن و دیدنی ، Wallpaper